sunnuntai 7. helmikuuta 2016

~Under The Sea~ PART 1

~You were the shadow to my light,
Did you feel us,
Another Start,
You fade away.
Afraid our aim is out of sight,
Wanna se us,
Alight~
-Alan Walker - Faded-

Mooi!
Saatte Jolla musta pirun ylpeitä, että ryhdistäydyin ja siirryin Netflixistä tänne Bloggerin puolelle. Mä voisin katsoa tällä hetkellä Valehtelevien viettelijöiden ekan kauden vikaa jaksoa, mutta mä mielummin näköjään hoidan "velvollisuuteni", jotka olen liian monta kertaa nyt ohittanut. Okei keskiviikko annettakoon anteeksi, koska koeviikko. Mä en itse voi käsittää, kuinka helpottuneempi olo mulla on ollut perjantain jälkeen. Mä hoin tyyliin koko perjantai-illan äitille, että "Mun koe viikko loppu nyt", koska mä en käsittänyt sitä. Hauskinta tässä oli se, että tämä kolmos jakson koeviikko ei todellakaan ollut se vaiken! Vaikein on vasta edessä nimittäin mun nelos jakson koeviikko on kirjaimellisesti hirveä. Jos mä selviin filosofian ja historian kokeista huom! peräkkäisinä päivinä hengissä, niin oon pirun ylpee ittestäni. Kun mun psyyke ei meinannut kestää edes englantia, psykologiaa ja biologiaa peräkkäin! 
Mun piti tehdä tänään postaukseksi "Tammikuun suosikit 2016", mutta huomattavasti se siirtyy keskiviikolle. Nimittäin mä en saanut aikaiseksi kuvattua niitä siihen postaukseen vaativia kuvia. Siitä saa ainoastaan syyttää Valehtelevii viettelijöitä! Koska siitä lähtien, kun tulin kotiin niin olen tyyliin istunut tässä mun pöydän ääressä kattomassa kyseisen sarjan ensimmäisen kauden vikoja jaksoja. Kyllä aloitin ensimmäisen kauden katsomisen jo kolmatta kertaa alusta ja olen tämän yhden viikonlopun aikana kattonut sen melkein loppuun, enää noin 20min ja se olisi sitten toka kausi! Joten annettakoon se nyt tämän kerran minulle anteeksi.
Itse en ole enää ask.fm:n päivityksen jälkeen käyttänyt kyseistä sovellusta vastailuun tai mihinkään. En ole kyllä pitkään aikaan muutenkaan sitä käyttänyt, viimeksi ehkä kunnolla kesällä. Mulle on kertynyt jonkin verran sinne kyllä kysymyksiä, jotkut jopa yli vuoden takaa, joihin en ole vastannut. Ajattelin, että voisin käyttää näitä kysymyksiä kumminkin hyödyksi, vaikka sinne niitä en postaisikaan enää! Joten mä teen 2-3 tälläistä postausta, joissa vastaan joihinkin näistä! Nimittäin näitä on kertynyt, joten tänään tulee ensimmäinen osa tätä mun kysymyksiin vastailu "sarjaa". Eiköhän mennä postaukseen!
Aloitetaas...


1. Mikä oli vuotesi 2015 paras kuukausi ja kamalin kuukausi?
- Mun vuoden 2015 parhaat kuukaudet oli kesä- ja heinäkuu! En pysty valitsemaan vain toista, koska kesäkuun puolesta välistä heinäkuun loppuun oli ehkä parasta aikaa koko vuonna rehellisesti sanottuna. Kamalin kuukausi oli epäilemättä toukokuu, silloin sattui vain kaikki menemään aivan päin seinää! Asian osaiset varmasti muistavat oikein lämmöllä.


2. Mikä ärsyttää ihmisissä?
- Mua ärsyttää ihmisissä henkilökohtaisesti jankkaaminen! Se varsinkin, jos sama ihminen kertoo kaksi kuukautta putkeen samaa stooria samoille ihmisille. Sekä ihmisten ajattelemattomuus esim. sen suhteen, että mitä sanoo toiselle! Myös ärsyttävää on se, että kehenkään ei voi luottaa. Mut on niin monesti petetty lupausten suhteen, että luotan tosi harvaan oikeasti muihin, siten että en ala heti epäilemään pahinta!


3. Kerro 10 "en ole koskaan..." asiaa!
1. ...tykännyt saunomisesta
2. ...oppinut syömään mitään ns. "erikoista"
3. ...lähettänyt Aapolle itsestäni kaksari kuvaa
4. ...myöhstynyt koulusta sen takia, että olisin nukkunut pommiin
5. ...ollut mitenkään erityisemmin kiinnostunut meikkaamisesta
6. ...omistanut android käyttöjärjestelmää omaavaa puhelinta
7. ...saanut 7 suurempaa numeroa englannista yläasteella tai lukiossa tähän mennessä
8. ...käynyt Virossa, jossa tyyliin lähes jokainen suomalainen on käynyt
9. ...pitänyt Justin Bieberin musiikista tai koko henkilöstä
10. ...pitänyt mun etunimestä, haluaisin muuttaa sen


4. Millainen vuosi sinulla on ollut tähän mennessä? Mikä on ollut kivointa? Ja mitä tulee vielä tapahtumaan?
- Mun vuosi on tähän mennessä mennyt ihan hyvin, ei ole ollut mitään traagista onneksi! Kivointa on ollut hiphopin aloittaminen ja mä tykkään olla koulussa, koska mä tykkään meidän kaveriporukasta hyvin paljon :) Tulee vielä tapahtumaan tämän blogin ryhdistäytyminen, Weekend-festivaaleille meneminen, SANNI:n näkeminen, koska mä oon nyt kadehtinyt Sannia niin paljon, kun se pääsee kaikille SANNI:n keikoille ja mä itken tyyliin kotona, että mäkin haluun. Sekä paljon paljon muuta tulee tapahtumaan aivan varmasti, vuosi on vasta alussa!


5. Mitä haluaisit juuri nyt?
Haluaisin juuri nyt peruuttaa huomisen aamun historian tunnin. Mä en ole mikään innokas oppilas historian opiskelun suhteen. Mä varmaankin nukahdan takapulpettiin, nimittäin me varattiin Roosan kanssa juuri luokan perimmäiset pulpetit nukkumista varten.


6. Hyviä elokuvia?
- Mä katon paljon kauhuleffoja, joten sanon niistä pari hyvää, mistä olen ite tykännyt! One missed call 1 ja 2! Ja se japanilais versio! Itse tykkäsin hyvin paljon samoin Mirrors on ollut hyvä! Kaikki noi kolme löytyy Netflixistä.


7. Kuvaile tätä päivää yhdellä kuvalla, ilman selityksiä!


8. Kysy yhdeltä tai useammalta henkilöltä mielipide sinusta ja laita kuva!
- Tässä tulee Roosan romaani:
"Sä oot ihan sika luonnonkaunis ja tositosi kaunis meikeillä! Oot ihanan pirtee aina ja omistat tois sulosen luonteen! Osaat ottaa asiat tarpeeks vakavasti ja oot aik hyvä kuuntelija ja auttaja! Yrität tähdätä ain melkeenpä parhaaseen ja se on yleensäkkin hyvä juttu... Välil voit kuitenki ottaa iisimmin, että et posta ittees loppuun! Oot hyvä koulus ja melkeen kaikes aina mitä teet ja se on ärsyttävää, et joku voi olla nii hyvä mones asias! Ansaitset ystäväs ja oot muutenkin tosi hyvä ystävä ja oon iloinen et mul on sut ja sun kaa on ain hauskaa ja meil on omanlaist läppää ja kaikkee sellast! <3 Yleisesti hyvä ja iloinen ihminen :) + Oot hyvä tanssija ja sul on hyvä mielikuvitus!
Olisin laittanut tähän ss, mutta koneeni ei suostunut tuomaan sitä kuvaa...
Olen muutenkin kuulemma päässyt tässä 4 vuoden aikana vasta OK tasolle, kiitti Roosa xD Mäki sua :*


9. Ota ss lukitusnäytöstäsi?
- Mun lukitusnäytöllä on Roosan ottama kuva meijän tanssiesityksen jälkeen musta ja Aaposta.
- Mun tuossa kotivalikko taustakuvassa on tyttösist kuva! Puuttuu vain Aino... 


10. Missä maissa/kaupungeissa haluaisit käydä? Ja missä olet jo käynyt?
- Haluaisin käydä maista: Ranskassa, Hollannissa, Yhdysvalloissa, Argentiinassa ja Japanissa. Kaupungeista: Oslossa ja Tallinnassa.
- Olen itse käynyt Venäjällä-Moskovassa, Pohjois-Norjassa, Ruotsissa-Tukholmassa, Thaimaassa-Phuketin eri osissa 4-5 kertaa? ja Dubaissa.


Tälläinen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte ja keskiviikkona sitten uusi postaus mahdollisesti!
~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti