sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

~Oot ku toisest maailmasta~

~Sit mä otan huikan sakee,
ennen ku tuun sut hakee.
Suolast makeet pehmeet rapeet,
päälle kahvit ja teet~
-Evelina ft. JVG - SUSHI-

Mooi!
Tämän päivän postauksen aiheena on periaatteessa my week. Mutta jaoin tämän kahteen osaan! Nimittäin tämä on juhannusviikolta, jolloin me "muutettiin" Roosa, minä ja Iida-Maria Ainolle. Oltiin siis Ainolla maanantaista torstai aamuun, josta sitten jatkoimme mökille. Mökillä olimme sitten torstai illasta sunnuntai iltapäivään asti. Mutta tämä postaus osuus siis käsittelee aikaa, jolloin olimme "muuttaneet" Ainolle.
Aloitetaas...


Maanantai 20-06-2016

 - Mun oli siis alunperin tarkoitus herätä aikaisin, että olisin ajoissa Ainolla. No siinä kävi niin, että joo herätyskello soi aikaisin. Mutta jostain ihme syystä olin nukahtanut uudelleen ja loppujen lopuksi nousin sängystä vasta puoli yhdeltä. 

 - Mähän sitten herättyäni tajusin, että mulle tulee järkyttävä kiire jos olisin tähdännyt siihen, että olisin Ainolla kahdeksi. No mä sitten apinan raivolla kävin suihkussa, laitoin itselleni ja pikkuveljelleni ruokaa, meikkasin, puin, kuivasin hiukset ja pakkasin kaikki lopput kamat mitä en ollut vielä sunnuntai iltana paikannut. Koko aamupäivä oli kirjaimellisesti kaaos!

- Sain kumminkin kaikki kasaan ja vaatteet päälle jne. Ja katsoin, että joo en kerkeä bussiin joka olisi lähtenyt 14:45, koska kello oli silloin tyyliin sen verran. Seuraava meni puolen tunnin päästä ja päätin sitten mennä sillä. Jouduin passittamaan pikkuveljeni kantamaan yhtä laukuistani, koska mulla oli taas tavaraa koko elämäni edestä mukana. Mutta nyt kun ajattelee niin mikään mitä otin mukaan ei periaatteessa ollut turha, okei paitsi toiset bikiinit, toinen pyyhe ja paksu takki.

| Asu |
- Lippis - Intersport -
- Septum (joka ei näy kuvassa) - Bikbok -
- Paita - Bikbok -
- Farkut - Veromoda -

- Olin tasan neljältä Ainolla ja siellä Iiku ja Aino meikkaili Ainon pikkuveljiä. Olin hyvin tyytyväinen ajoitukseeni, koska en ollut viimeinen, vaikka sitä pahasti pelkäsin. Mutta Roosa oli kumminkin taas porukan hitain, haha!
 
- Iiku ja Aino olivat pläänänneet, että mentäisiin illalla leffaan ja se sopi paremmin kuin hyvin! Varsinkin, kun kyseessä oli Suuri puhallus 2, joka meidän oli tarkoituskin joku päivä käydä katsomassa juuri tällä meidän tyttöporukalla. 

- Mä päätin sitten ennen lähtöä vaihtaa paidan. Lopputuloksena sain Ainolta jonkun t-paidan joka oli vielä kaupan päälle Nokian paita, josta tuli sitten meidän joku "läppä". Ainakin mun mielestä toi melkein menee Marimekon paidasta, haha!

- Mentiin sitten vähän päälle tuntia ennen leffan alkua lunastamaan liput, jotka olin varannut ja samalla mentiin pyörimään Anttilan ja Sokos Emotionin NYX:n meikkipisteille ihailemaan meikkejä. Loppujen lopuksi Aino päätyi ostamaan huulipunan, samoin minä ja Roosa taisi ostaa kai tekoripsiä yms. Vaikka alunperin ainakin oma tarkoitukseni oli vain katsoa EI ostaa. Toisin kumminkin kävi, hups! Käytiin sitten vielä kaupassa ennen leffaa.



 - Leffa sitten loppui joskus vähän ennen yhtätoista ja jouduttiin tovi venailemaan junaa, koska juna menee hirmuisen vähän nykyään iltaisin tai sunnuntaisin!

 - Käytiin sitten joskus kahdentoista aikaa viemässä Lulu (Ainon koira).

- Jonka jälkeen päädyttiin pelaamaan Dixit:ä. Oli ihan pirun hauskaa, vaikka olinkin aivan surkea! 

- Sitten olikin nukkumaan meno aika kello vähän vaille 4. Ja aamulla oli tiedossa herätys, mutta ei se meitä estänyt valvomasta. 

Tiistai 21-06-2016

 - Tiistai aamu lähti oikein mahtavasti käyntiin siten, että mulla oli herätys puoli yhdeksitoista, jotta mulla olisi hyvin aikaa tehdä kaikki aamu jutut ja kiirehtiä hammaslääkäriin. Iikulla oli sama homma eli hänelläkin oli hammaslääkäri samaan aikaan, mutta eri paikassa kuin mulla. No mähän en sitten herännyt silloin puoli yksitoista. Mä heräsin vähän yli yksitoista. Mä olin kuulemma laittanut sen herätyksen pois ja nukahtanut uudelleen, vaikka itse en muista tapahtuneesta kauheasti mitään. Sillä muutenkin toi eka yö meni miten meni, koska mä heräilin tunnin välein milloin mistäkin syystä. No tulihan mulla vähän kiire, mutta kerkesin hyvin sillä bussi tuli vasta dösärille 12:01.

 - Vaikka olin ihan ajoissa bussipysäkillä jne. niin olin ihan tyytyväinen, että bussi oli vähän myöhässä, koska mä tiedostin sen, että mulla menee matkaan se 30min ja että mun aika alkaa vasta tasan yhdeltä eli mulla olisi ollut puoli tuntia turhaa aikaa, jos bussi olisi ollut ajallaan. No bussimatka meni hyvin ja olin ajoissa, mutta väärässä paikassa. Nimittäin mä myöhästyin sen takia, että olin jäänyt ns. sille puolelle sitä terveyskeskusta jossa mulla oli aina silloin kun olin pieni niin hammaslääkäri. Ja nyt näköjään se oli toisella puolella terveyskeskusta. No pikkusen myöhässä, mutta se hammaslääkäri oli niin mukava, että se vaa naureskeli ja antoi anteeksi mun myöhästelyn. 

 - Mä tiesin sen, että mulla oli aiemmin ollu 4 alkavaa reikää. No nyt sitten ne kolme muuta oli jotenkin salaman iskusta muuttuneet normaaleiksi? ja yhdestä oli tullut sitten kunnollinen reikä. No se porattiin ja homma oli selvä. Paitsi että mun toinen puoli suusta oli aivan puudutettu ja en pystynyt liikuttamaan oikean puolen ylähuultani tai nenäni. 
Ennen kuin palasin Ainolle niin näin Aapoa ja meidän oli tarkoitus mennä syömään. No mullahan oli sitten "syömis-kielto". Vaikka aluksi aattelin olla kiltti tyttö ja totella hammaslääkärin sanoja, niin loppujen lopuksi mulla oli niin kova nälkä, että päätin syödä vaikka Aapo oli melkein jo syönyt siihen mennessä. 

- Palasin sitten neljän aikaan Ainolle, jossa tunnelma oli hyvin laginen ja mua ketutti, koska mua sattui. Tytöt päätti sitten alkaa katsomaan jonkun amerikkalaisen kauneusvlogaajan videota ja siin vaihees mua sattui sen verran paljon, että kaipasin ns. omaa tilaa. Joten aloin kattomaan Screamin 2. kauden kolmatta jaksoa.

 - Lähettiin sitten tämän tunnin hiljaiselon jälkeen Alepaan ostamaan leivonta tarvikkeita. 

 - Sosiaaliset jne.

 - Ohje oli ihan ok, mutta makeita näistä meidän amerikkalaista pannareista ei aluksi tullut, joten tyyliin kolmannella hunajan ja vaniliinisokerin lisäys kerralla alkoi pannarit maistua! Tuli tosi hyviä ainaki mun mielestä!





 - Päädyttiin sitten syömisen ja pälätyksen ja lahnauksen jälkeen pelaamaan Aliasta Ainon pikkuveljen kanssa, jonka jälkeen vaihdettiin Totuuteen ja tehtävään, jossa oli jo mukana Ainon kummatkin pikkuveljet.

- Meidän ei tarvinnut vielä Lulua sinä iltana, mutta ulkona satoi ja Roosan piti suorittaa yksi tehtävä ulkona niin päädyin toteuttamaan yhden 2016 bucket listin kohdista, joka oli kaatosateessa tanssiminen. No se on nyt suoritettu!

Keskiviikko 22-06-2016

 - Herättiin vähän yli keskipäivän ja pläänejä tälle päivälle ei ollut muuta kuin se, että Iikun piti lähteä ja hylätä meidät ja, että Ainolle tuli vieras kertomaan hänen vuodestaan Japanissa vaihtarina.

 - Meikattiin ja oltiin tavallista hiljaisempia. En sit tiedä johtuiko se siitä, että oltii väsyneitä vaiko mistä, mutta kumminkin hiljaa oltiin.

 - Syötiin sitten aamupalaa ja Ainon pikkuveljet tulivat katsomaan, jotain ohjelmaa Ainon telkkarista ja mekin sitten liityttiin katselu seurueeseen, kun olimme syöneet. Jossain kohtaa kumminkin mulle aika kävi liian pitkäksi niin lähin Roskan kanssa kuvailemaan ulos.





 | NYX Lip Lingerie sävyssä: 06 Push-Up |

| Asu |
- Paita - H&M -
- Maxihame - H&M-





 - Parit sadat kuvat tuli taas toisistamme räpsittyä.

- Roosa sitten teki mulle tuollaisen söpön panda kampauksen, josta olen aina haaveillut, mutta en ole itse ikinä onnistunut! Mä rakastuin tohon kampaukseen aivan tajuttoman paljon. Tämän meidän kuvaus operaation jälkeen mentiin hetkeksi keinumaan, jonka jälkeen palattiin Ainolle ja lähdettiinkin melkein heti kauppaan ostamaan Coka Colaa, mansikoita ja vesimelonia.

 - Vesimelonia, koska meidän tarkoitus oli räjäyttää se. Loppujen lopuksi oltiin käytetty varmaan vähän vajaa 500 kuminauhaa, mutta ne kuminauhat oli tyyliin liian ohuita ja liian venyviä, koska ei sille vesimelonille tapahtunut yhtään mitään! Oli suuri pettymys vesimelonia ja kuminauhoja kohtaan. En tiedä olisiko kuminauhoja pitänyt olla enemmän, vesimelonin isompi, kuminauhojen paksumpia ja kireämpiä, vaiko mitä. No mutta tämä ei jää tähän! Joku päivä mä posautan tollaisen vesimelonin!

 - Meidän epäonnistuneen räjäytys yrityksen jälkeen alettiin siivoamaan vähän paikkoja ja lähettiin saattamaan Iida-Mariaa pysäkille.

 - Ainolle tuli sitten se vieras puoli seitsemältä ja me pakenimme Roosan kanssa ensiksi keinumaan ja sitten ns. terassille tekemään yhtä mun postausta ja juomaan kokista ja syömään ei niin hyviä mansikoita. Ja se postaus ei ole vieläkään valmis, että aika toivottomia oltiin!

 - Mentiin sitten taas yöllä viemään Lulu ulos ja meillä oli niin säähän sopivat vaatteet ettei mitään rajaa! Ainolla oli shortsit ja t-paita. Mulla oli shortsit ja sellainen musta pontso ja omasta mielestäni näytin ihan leppäkertulta kampauksen ja sen pontson kanssa. Roosalla oli Ainon pidempi talvitakki (Mulle se takki on venäläis-takki) jonka kanssa Roosa näytti siltä, että hänellä ei olisi ollut muuta päällä kuin se takki! No onneksi ketään ei tullut vastaa tällä meidän kävelylenkillämme. 



- Päädyttiin sitten jossain vaiheessa nukkumaan, mutta ei todellakaan aikaisin! Aamulla oli taas herätys soimassa ja arvatkaa kuka ei taaskaan muista laittaneen sitä pois ja jatkaneen unia! No minä...

Tälläinen postaus tällä kertaa, ehkä vähän tuhan pitkä? En sitten tiedä mitä teen sen mökki osion kanssa, koska sieltä on aika paljon kuvia ja päiviä on kumminkin neljä... Mä keksin jotain! Toivottavasti tykkäsitte.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti