lauantai 25. helmikuuta 2017

~Wanhat 2017 - OSA 2~

~Sitä saa mitä tilaa,
mut kaikki tääl kai seuraa vaa omaa pohjaa tai tähteää.
En mä voi luvata et oisit sitä kokemas,
jossei sitä kuvata onks sitä enää olemas~
-Sitä säät mitä tilaat - JVG ft. Ellinoora-

Mooi!
Viikko on vierähtänyt aivan tajuttoman nopeasti. Mulla oli tällä viikolla hiihtoloma ja tämä hiihtoloma voisi vielä aivan mahtavasti jatkua toisen viikon. En saanut aikaiseksi niin paljoa koulujuttuja, mitä olin ajatellut. No kävin sentään leffassa katsomassa elokuvan nimeltä: A Cure for Wellness. Omasta mielestäni leffa oli näkemisen arvoinen, mutta ei uudelleen katsottava... Kävin Heinin kanssa pyörimässä kaupoilla. Lahnasin Roosan kanssa. Vietin yhden uskomattoman illan/yön/aamun Ainon, Roosan, Iikun (+ japanilaisen vaihtarin) kanssa. Ja perjantaina tuli otettua vähän liikaa ja se kostautui lauantaina... Että tällainen loma mulla tällä kertaa!
Tänään aiheena olisi toinen osa mun wanhojen tansseista. Kyseessä on päivä numero 2 eli perjantai 17.2.2017.

Aloitetaas...

- Perjantai oli wanhojen tanssipäivistä se rennompi päivä. Eka näytös ala-asteelle meni todella hyvin.

- Me harjoiteltiin tätä kaatumista Roosan kanssa iltaa varten ;)

- Miettikää, että mulla ei ole tässä kuvassa edes mun tanssikenkiä eli Vanseja (Huom: oli muuten maailman parhaimmat tanssikengät!). Ja Heinillä on tässä kuvassa korkkarit. Meillä on tätä pituuseroa Heinin kanssa hieman, mutta sepä ei haittaa!



- Pitihän nyt yksi pusukuvakin saada, kun kerrankin näytettiin Stefun kanssa asiallisilta.

- Mä oon vaan jotenkin niin ylpeä näistä meidän porukan kolmesta jätkästä, jotka uskalsivat tanssia wanhat! Högötys eli keskimmäinen poika näyttää mun äidin mukaan aivan tulevalta liikemieheltä. 



- Mua huvittaa edelleen ajatus siitä, että Hannan täytyy yksikseen hihittää kuvien oton aikana, jotta hänen hymystään tulisi mahdollisimman hyvä. Me oltiin oikee pituus järjestyksessä.

- Kukaan ei voi käsittäänkään, kuinka kauan meillä kesti, että saatiin koko tämä porukka kasaan tätä kuvaa varten! Kiitos Heinin poikaystävälle, joka ikuisti tämän kuvan.



- Tämän kuvan siivittämänä päädyimme tanssimaan vielä kerran kaikki 13 tanssia läpi. Joidenka jälkeen kipitimme autolla kotiin ja illalla jatkoille! Jatkot olivat omalla tavallaan todella jees ja omalla tavallaan aivan täyttä helvettiä. Itse haluan kumminkin muistaa sen "todella jees"-osuuden enkä sitä täyttä helvettiä.

Tällaista tällä kertaa! Tällaiset olivat mun kaksi prinsessapäivää, jotka tulen muistamaan ikuisesti. Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti