torstai 20. heinäkuuta 2017

Tyyli-Torstai: Klassinen

~Onks tääl muka muitaki ihmisii,
Mun pää on täynnä vaan sun kuvii,
Mä kerron tän koko maailmalle~
-Vesala - Muitakin ihmisii-

Mooi!
Herranjumala, kun kesälomakin alkaa jo lähentyä loppuaan. Lomaa on jäljellä tällä hetkellä 21 päivää. Ja musta tuntuu kumminkin siltä, että kesäloma olisi vasta alkanut viikko sitten... Lievähkö paniikki iski toissa yönä siitä, että olen viikon nyt tässä ollut täysin ylioppilaskirjoituksiin lukematta. Syinä esimerkiksi nämä, että en ole ollut kotona, olen ollut kipeä samoin jos olen ollut kotona niin olen tullut tosi myöhään jostakin kotiin. Pitää tässä tämän loppuviikon aikana ryhdistäytyä, nimittäin ensi viikkokin on taas tekemistä täynnä! 
Tänään on torstai, joten aiheena olisi asupostausta. Teemana tällä kertaa minussa se "klassisempi" puoli!
Aloitetaas...



- Luomivärin pohjustusaine - I ❤️Stage - Essence - Tokmanni -
- Luomiväri - NYX - sävy: Chandelier Lustre - Sokos -
- Luomiväri - NYX - sävy: Over The Taupe Taupe - Sokos -
- Luomiväri - NYX - sävy: Heat Chaleur - Sokos -
- Luomiväri - NYX - sävy: Bad Seed Rebelle - Sokos -
- Ripsiväri - Maybelline New York - Lash Sensational - Sokos -



 - Aurinkolasit - Glitter -
- Kaulakoru (Rippiristi) - *Lahja* -
- T-paita - Tommy Hilfiger - Stockmann -
- Rannekoru - *Lahja* -
- Housut - Tommy Hilfiger - Stockmann -
- Kengät - Vans -
- Reppu - Fjällräven Kånken - ? -



 - Tässä kesän aikana mä oon taas oppinut käyttämään korviksia. Mä pidän nimittäin hyvin harvoin korviksia nykyään, koska en pysty nukkumaan niillä. Joten aamuisin korvikset unohtuvat laatikkoon. Kova hinku olisi toiseen helix-lävistykseen. Loppujen lopuksi en tiedä, näyttäisikö se edes kivalta... 


Tällainen postaus tällä kertaa. Tällä kertaa tämä postaus jäi kyllä aivan liian viime tinkaan. Nimittäin tänään samalla, kun käytiin Roosan kanssa Heinin 18v synttärilahjaa metsästämässä niin käytiin räpsimässä nämä kuvat! Suur kiitos kuvaajalle eli Roosalle!
 Ensi viikon torstaina voisi tulla jonkin muu tyyliin liittyvä postaus kuin asupostaus. Mutta en lupaa mitään. Mutta paria ajatusta olen pyörittänyt tässä ainakin viikon mielessäni.
Mutta toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti