maanantai 10. heinäkuuta 2017

Kesäkuu 2017

~Mä en oo enää vihainen,
tääl on valot päällä,
et sä tiedät,
meil on kaikki ok~
-Ideaali & Jay Who? ft. Henna Narva - Kaikki ok-

Mooi!
Tästä o näköjään jo luonnistunut tapa, että alotan postauksen teon aina tällee sunnuntai illalla ja juuri ja juuri saan julkaistua sunnuntain puolella julkaistua. Okei, myönnän yleensä se julkaisu venyy yli puolenyön. 
Mä oon tänään ollut pirun ahkera! Mä tein monta tuntia kemiaa. Okei, lievästi ehkä pakon alla. Koska huomenna, joku "opinto-ohjaajamainen?" tyyppi soittaa mulle ja kyselee, miten mun kemian lukeminen on edistynyt. Nyt voin ainakin sanoa, että olen aikataulussa. Samoin olen saanut pari yllätystä järkättyä. Kuulostipa vähäiseltä, mutta kemiaan meni aika kauan ja kuvautin tämän postauksen ja  niihin yllätyksiinkin meni aivan liian kauan! Mutta ovatpahan nyt ainakin tehtynä.
Tänään aiheena olisi kesäkuun suosikkeja vähän myöhässä. Tämän postauksenhan olisi suunnitelmien mukaan pitänyt tulla jo viime sunnuntaina. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!  

 | 1. Poskipunat - IDUN minerals |
- Äiti tossa alku kesäkuussa siivoili meikkejään ja oli heittämässä nämä poskipunat pois. No minähän en antanut asian tulla edes kuuloonkaan vaan omin ne itselleni. Enkä kadu yhtään ja ovat tulleet jopa oikeasti käyttöönkin. Mä käytin ennen todella harvoin poskipunaa. Joskus lukion ykkösellä talvella mä yritin käyttää poskipunaa, mutta se oli väriltään ehkä liian räikeää pinkkiä. Joten lopetin sen käytön aika nopeasti. Mutta nämä kaksi poskipunaa ovat täydellisiä! Vaaleampi ja  ei niin käytetty on sävyltään "Tranbär-006" ja tummempi ja käytetympi on sävyltään "Smultron". Tykkään erittäin paljon!


 | 2. Luomivärit - NYX |
- Mitähän mun kuukauden suosikit olis ilman luomivärejä! Mä olen jo addikti ja se on oikeesti ihme, jos lähden NYX:n pisteeltä ilman luomiväriä. Tässä kuussa on tullut tutun ja turvallisen oranssin lisäksi juuri tämä kaksikko, vielä piristämään mun luomiväri kokoelmaan. Persikan sävyinen kimalle luomiväri on sävyltään "Golden Peach" ja matta kirkkaan keltainen on sävyltään "Stfu". Näistäkin tykkään ihan liikaa! Olen itse ostanut nämä kummatkin Sokokselta.


 | 3. Blondit hiukset |
- Toteutin siis viime kuussa myös yhden kesän tavoitteena olleen kohdan. Nimittäin kävin kampaajalla. Tämä blondi on vaan niin mun juttu... Harmi vain, että tämä on todennäköisesti viimeinen kerta, kun tulen värjäämään blondiksi koko pään. Nimittäin sain jonkin sorttisen allergisen reaktion/herkistymisen blondorin jälkeisen värin laitoin yhteydessä. Mulla vain alkoi valua silmät ja mun päänahkaan koski niin paljon, että sellaista kipua en ole koskaan ennen tuntenut! Vaikka mäkin oon jo monta vuotta värjännyt hiuksiani blondiksi, niin nyt se sitten tuli tiensä päähän. Todennäköisesti, jos blondina haluan jatkaa niin värjään vain raitoja. Tai sitten värjään perus bruneksi tai kasvatan oman värin tai kokeilen oikeesti jotain uutta! Mutta tällä hetkellä olen todella tyytyväinen, että saan olla täysin blondi edes tämän viimeisen kerran! 

 | 4. Hiusnaamio - L´ORÉAL paris |
- Kyseessä on siis hiusnaamio värjätyille hiuksille. Tämän pitäisi lisätä kiitoa, tehdä hiuksista silkinpehmeät ja suojata hiuksia ulkoisilta vaikutuksilta. Ulkoisista vaikutteista en osaa mitää sanoa, kiillon ja silkinpehmeän tunteen voin täysin allekirjoittaa. Olen nyt tässä 4-5 kertaa tätä käyttänyt hiusten pesun yhteydessä. Ja olen ollut oikeesti sanaton! Nimittäin kampaajan jälkeen mun hiukset tuntu aika kuivilta, koska sellaista se vain on kun värjää blondiksi hiukset. Mutta yhden pesu kerran jälkeen mun hiukset ei tuntuneet lainkaan kuivilta, karheilta tai ainakaan muovilta! Miltä ne oli ennen  tätä ihme ainetta tuntuneet! Tuoksukin on aivan ihana. Mä ostin tämän Sokokselta alesta. Ja nyt kadun sitä, etten ostanut näitä kahta. Vaikka tämä onkin tosi riittoisaa, koska olen käyttänyt sen 4-5 kertaa tätä ja edelleen näyttää siltä, että ainetta ei olisi yhtään tätästä purkista edes kadonnut! Olen ollut todella tyytyväinen.


| 5. Kuviolliset housut |
- Silloin kun mä ostin nämä joko syksyllä 2016 tai syksyllä 2015 Bikbokista. Niin mä kuvittelin, että mä teen näistä housuista pussihousut. Eli olisin ommellut kuminauhan lahkeisiin. No nyt kiitän sitä osaa itsessäni, että en tee mitään, mitä en muista! Koska katuisin nyt niitä pussihousuja aivan 110% varmuudella. Nämä kuviolliset housut ovat olleet tässä viime kesäkuun aikana tyylii enemmän käytössä kuin farkut! Nimittäin nämä ovat todella ohutta materiaalia, mutta ei mun mielestä ainakaan niin ohutta, että näkyisi läpi. Kuvio on sika jees ja väritys täydellinen. Koska mulla ei ehkä tulisi käytettyä näitä housuja jos kuvio olisi oranssia ja vihreää. Nämä ovat siis suorat housut eli lahkeet ovat aika leveät, mutta se ei haittaa! Ihme ja kumma.

Tapahtuma:
- Kesäkuussa oli monta sellaista "tapahtumaa", jotka olisi hyvin voinut tähän kohtaan laittaa! Mutta valitsin nyt sokkona, että viime kuun kohokohta oli päivä, jolloin mentiin Roosan ja Valtterin kanssa kuvailemaan. Vaikka mun ei ollut edes alussa tarkoitus mennä heidän mukaansa. Vaan mun oli tarkoitus lukea kemiaa. Onneksi mielummin suljin junassa sen kemian kirjan ja nautin seurasta! Kierrettiin ympäri Helsinkiä ja päädyttiin kai Lauttasaaren rantaan ja johonkin puistoon ja loppujen lopuksi jollekkin kalliolle. Kävelyä tuli varmaan, jos en väärin muista niin 7-10km luokkaa? Hyviä kuvia tuli ainakin ja sää oli, mitä mainioin! 

Biisit:
&

Tällainen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte. Samoin toivon, että olette käyneet katsomassa torstaina tulleen postauksen, johon pääsee tästä. Eli jatkossa postauksia tulee torstaisin ja sunnuntaisin

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti