torstai 13. heinäkuuta 2017

Tyyli-torstai: Kuviolliset housut

~Kiitti,
 Kun olit mulle sellanen kusipää,
Kiitti, 
Kun väitit ettei musta oo mihinkää,
Kiitti, 
Kaiken jälkeen mä oon parempi minä,
En anna sun talloo mua enää ikinä,
Kiitti~
-Sini Sabotage - Kiitti-

Mooi!
Mitäs tässä, koko päivän yrittänyt toivottomasti lukea biologian 3. kurssin kirjaa ja samalla tehdä vääriä abikurssin tehtäviä. Jos ope tiputtaa mut kurssilta sen takia niin olen sanaton...
Viikko alkoi mukavissa merkeissä. Nimittäin mulla oli maanantaina eka ajotunti kolmeen viikkoon. Sekä Aino tuli takaisin Suomeen ja oltiinkin tyttöporukalla heillä yötä maanantaista tiistaihin. Tiistaina lahnattiin sitten lievästi väsyneinä Iikun ja Roosan kanssa Roosalla. Haluan kyseenalaistaa Kotipizzan kotiinkuljetuksen, koska sitä olisi tiistaina tarvittu! Keskiviikko eli eilinen ei sitten mennytkään niin hyvin. Olen tässä loman aikana nimittäin tuhonnut unirytmini täysin! Joten aamulla 6:30 herääminen ei ole mikään ehkä miellyttävin asia tai sitten kolmen tunnin yöunilla rattiin meneminen. Ajamisesta ei tullut lähestulkoon yhtään mitään ja opettajan sanatkin meni ehkä liiankin tunteisiin. Saa nähdä tuleeko kortti meikäläisen käteen viikon päästä vai vasta elokuussa...
Tänään olisi kumminkin tyyli-torstain toisen osan aika! 
Aloitetaas...



 - Luomivärin pohjustusaine - I ❤️Stage - Essence - Tokmanni -
- Luomiväri - MUA - sävy:Lion - ? -
- Eyeliner - Rimmel London - sävy: Glossy Black 003 - Sokos -
- Ripset - Kiss - Jazzy - Sokos -
- Huulipuna - MAC - Retro Matte - Relentlessly Red - Stockmann -
- Huulten rajauskynä - We Care Icon - sävy: 1 Natural Nude - Sokos -

- Tämä kyseinen asuyhdistelmä on nähty tänä kesänä ehkä liiankin monta kertaa mun päällä. Mutta se todistaa sen, että juuri tämä asu on tämän postauksen arvoinen. 

 - Kaulakoru - *Lahja -
- Pitkähihainen - Spirit Store - 
- Kuviolliset housut - Bikbok -
- Kengät - Vans -
- Farkkutakki - Lainassa Roosalta - Forever 21 -


- Mä en käsitä kuinka paljon oon rakastunut näihin kuviollisiin housuihin. Niin kuin varmasti mun kesäkuun suosikeista mahtoi päätellä. Kyseiseen postaukseen pääsee tästä. Mulla on toisetkin samankaltaiset housut, mutta ne eivät ole vielä saaneet niin suurta suosiota, että olisivat päätyneet kertaakaan päälle. Kyseessä on siis sini, mustavalkoiset kuviolliset housut. Kyllä taitaa tuo mustavalkoinen vaan olla mun juttu! Tai kuka sitä tietää? Ehkä ne onkin huomenna jo mun lemppari housut. Mutta tällä hetkellä nämä kuviolliset housut on lähes samalla tasolla mun mustien rikottujen farkkujen kanssa! Jotka ovat olleet mun lemppari farkut tähän päivään asti. 

Tällaista tällä kertaa. Toivottavasti tykkäsitte. Huomatkaa kaunis Roosa ja hänen työnsä eli naulakkona oleminen tässä viimeisimmässä kuvassa. Erittäin suuri kiitos Heinille, joka jaksoi työpäivänsä jälkeen lähteä kuvailemaan mun ja Roskan kanssa. Ja yllätti mut täysin kameran hallinta taidoillaan! 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti